پلاک 14
دستنوشته ها ی یک خبرنگار

من کدوم حرف رو باور کنم
حرفی که فقط تو فیلم زده می شه یا حرفی که تو عمل زده میشه
حتما تبلیغات فیلم "کلاه پهلوی " رو دیدید
منظورم همون  حرفهایی
هست که خانم مریلا زارعی در مورد حجاب می زنن ،
چه حرفهای قشنگی...
و چقدر با اقتدار....
حالا من هیچی آخه تکلیف اون خانمهایی که به عنوان تماشاچی بعد از شنیدن حرفهای ایشون جوگیر میشن که حجابشونو محکم تر بگیرن ،اما وقتی میان پای اینترنت این عکسها رو ازایشون میبنن چی میشه؟!


 

 





نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 23 شهريور 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: حجاب مریلا زارعی کلاه فرهنگی  بی حجاب 

تصویر زیر مربوط به شهادت اسطوره شهادت درخطه کرمان شهید حاج محمد مهدی کازرونی است .وی فرمانده عملیات لشکر ثارالله کرمان بودند که پس از شهادت پیکر مطهرشان اینچنین به آغوش خانواده بازگشت و همسر و فرزندش آنچنان که درتصویر دیده میشود بااو وداع میکنند.

این تصویر منو یاد دوست داشتنی ترین عکسم میندازه که دراون همسرشهیدی درحال بوسیدن پیشانی همسرشهیدش هست و زیر تصویر نوشته :

تورا حلاوت شهادت ...

مرا تلخی وداع......

وقوع مجدد چنین تصویری آرزوی قلبی منه

 

 

 





نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 16 شهريور 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: شهادت  آرزو وداع شهیدکازرونی 

 

کسانی که باسازمانهای امنیتی آمریکا کمترین آشنایی دارن میدونن که این سازمانها ازلایه های مختلفی تشکیل میشن که هرکدومشون دایره فعالیتش جدا ازیکدیگه تعریف شده و هرکسی قادر به ورود به هسته های مرکزی یا همون لایه های میانی یا مرکزی نیست .

یکی از این سازمانهای امنیتی -نظامی پنتاگون یا همون وزارت دفاع ایالات متحده است که فقط در شمایل اداری دارای 7 لایه حفاظتی هست که 3لایه ابتدایی مربوط به حفاظت فیزیکی ساختمان پنتاگون و کارمندان و مدیران این مجموعه بشمار میره و ازلایه چهارم تا هفتم وظیفه حفاظت از شخص وزیر رو به عهده دارند.اما بعدازاینکه اوباما باواسطه های دیپلماتیک اولین نامه خودش رو به رهبر فرزانه انقلاب فرستادو ایشون به این نامه بی توجهی نشون دادن....

 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ دو شنبه 30 مرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: قاسم سلیمانی لئون پانتا پنتاگون نامه  اوباما سپاه قدس سازمانهای امنیتی آمریکا 



همسرشهید دکتر چمران می گوید:

من همیشه دوست داشتم به مصطفی اقتدا کنم و مصطفی خیلی دوست داشت تنها نماز بخواند . 

به من گفت : 
نمازتان خراب می شود.

من نمی فهمیدم که شوخی می کند یا جدی می گوید ، ولی باز بعضی نمازهای واجب را به او اقتدا می کردم و می دیدم مصطفی بعد از هرنماز به سجده می رود، صورتش را به خاک می مالید و گریه می کرد، چه قدر طول می کشید این سجده ها! 





نوشته شده در تاریخ دو شنبه 30 مرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: چمران  نماز  نیاش عرفان همسرشهید چمران اقتدا 

یه تیکه نون ساندویچ توی پیاده رو افتاده بود مثل یه قوطی نوشابه که گاها با پا جابجاش میکنم همینجور باخودم میکشیدمش و قدم میزدم .به اتفاقی که افتاده بود فکرمیکردم برای همین اصلا به کاری که دارم میکنم توجهی نداشتم .

 

کمی که جلوتر رفتم پیرمردی زد به شونه ام و گفت : پسر جون با نعمت خدا اینکارو نکن .انگار متوجه نشده باشم که چی میگه یه نگاه به پیرمرد کردمو یه نگاه هم به زیر پام انگار بازم خشکم زده بود و متوجه حرفش نشده باشم بِروبِر به پیرمرد نگاه کردم . پیرمرده دوباره گفت: منظورم این تیکه نونه .اون نعمت خداست چرا بهش بی احترامی میکنی؟

 

انگار تازه متوجه شده باشم که دارم چیکار میکنم .به پیرمرده گفتم : بله حق باشماست . اومدم که نون رو بردارم .پیرمرده زودتر از من برداشت و بوسید و گذاشت یه گوشه ای از باغچه کنار پیاده رو .




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 مرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: سگ نان اعصاب پیاده رو مسلمان  امام حسن  

وضعیت مالی خوبی داشت شنیده بودم توکارساخت و سازه اما وارد دفترش تاحالا نشده بودم .وقتی اونجا رفتم همون توی دقایق اولیه متوجه شدم که حرفایی که درمورد وضعیت مالی این آقا زده میشه درسته .برای همین خیالم راحت شدچون پیشنهاد ناچیز من نمیتونست اذیتش کنه وباری هم براش محسوب نمیشد.

 

بعد ازسلام و علیک و احوالپرسی موضوع رو باهاش درمیون گذاشتم اما برخلاف انتظارم بهم گفت : راستش درسته شما برام محترمی اما من اگه قرار بود ازاین پولها خرج کنم که نمیتونستم گلیم خودمو ازآب بیرون بکشم !!

من که جا خورده بودم بهش گفتم : مگه هزینه یه دیوار کشی اونم درحد 7-8متر چقدر هزینه داره که زیربارش نمیری و راضی میشی خودت و جد وآبادت فحش بخورن؟تازه آجراشم که بعدا میتونی استفاده کنی پس نگران چی هستی ؟

 

یه نیشخندی زدوگفت: سرت توحساب و کتابه اما اینطورها هم که میگی نیست...




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 10 مرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: خرابه دل  نفس زمین  دیوار کشی  

تااون زمان هیچ کس موهاش سفید نمیشدنه در سر و نه در صورت  پس گاهی اتفاق می افتاد که کسی به جمعی وارد می شد که پدری و فرزندانش در آن جمع حاضر بودند و میان پدر و فرزندان تفاوتی نبود . آن شخص تازه وارد برای اینکه بدونه باچه کسی و درچه حدی هم کلام بشه مجبور بود بپرسه: که کدام یک پدر هستید ؟ چون زمان حضرت ابراهیم علیه السّلام شد دعا نمودند و از خدا خواست تا او را نسبت به فرزندانش ممتاز گرداند.




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ یک شنبه 8 مرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: پیر حضرت ابراهیم موی سفید ریش سفید 

کسی رو درمحل میشناختم که بخاطر اختلافی که درزندگیشون پیش اومد همسرو بچه اش رو ازدست داد یعنی درزمان زندگی بخاطر خوش بینی زیاد تمام  اموال خودشو رو بنام همسرش کرد و ازاونجا که ازقدیم میگن :محبت که ازحد فزون شد *ابله فکردیگر میکند, خانوم بلند میشه میره باترفند طلاق غیابی میگیره درصورتی که درمنزل آقا بسرمیبرد و روح آقا ازقضیه هیچ اطلاعی نداشت و یه روز برگ طلاق توسط مامور میره درخونه مادرش دلم نمیخواد کسی خودش رو جای این بنده خدا بگذاره اما وقتی این اتفاق میفته روزگار برای این بنده خدا روز به روز سیاه و سیاه تر میشه چون پشت بندش خانم که میدونه همسرش دیگه چیزی نداره درخواست مهریه رو هم میکنه و مهریه رو به اجرا میگذاره بخاطر نداشتن اموال مرد بیچاره به زندان میفته وزندانی بودنش منجر به این میشه که دادگاه رای عدم صلاحیت برای نگهداری فرزندش رو هم صادر کنه حالا اگه واقعا کسی میتونه خودش رو جای این بنده خدا تصور کنه !!




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 13 تير 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: عقاب تغییر طلاق مهریه زندگی عمر 

انصافا صحنه زیبا و تکان دهنده ای هست .بعضی ازما آدمها به اندازه این گربه هم عاطفه نداریم .فقط توزندگی براساس غریضه سراغ لذتهامون میریم و بچه های بی گناهی که تقصیری ندارن رو اسیر هوا و هوسهای خودمون میکنیم وانگار نه انگار که درقبالشون مسوولیتی هم داریم.بقول آیت الله بهجت( ره):اگه کسی طالب معرفت باشه هرچیزی که اطرافش هست میشن براش معلم ودلیلی برای یادگرفتن. خداکنه ماهم ازاین صحنه کمی معرفت یادبگیریم.... 

 





نوشته شده در تاریخ دو شنبه 29 خرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: مادر عاطفه گربه معرفت  

وقتی درجاده قدیم قزوین-زنجان حرکت میکنی سه راهی سلطانیه رو که رد کنی ابتدای روستای خیرآباد یه تابلو رو سمت راست جاده میبینی که نشون میده با ماسوله گمشده چقدر فاصله داری.

اینجا ماسوله کوچک و گمشده من هست ،روستای خوش آب و هوای پرنگین در سلطانیه زنجان جایی که دراونجا متولد شدم و بعضی وقتها دلم برای تمام پستی و بلندی هاش با هرچی مشقت و سختی که برای رسیدن به اون باید متحمل بشم,به اندازه سوراخ روی جوراب یه مورچه میشه...




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 25 خرداد 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: روستای پرنگین سلطانیه علی جعفری خبرنگار زنجان  
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin